Deletedmom_110 23 hafta dayım ilk oglumda ki kıyafetleri giydirecegim sadece iki takım beşli hastane çıkışı, pişik kremi aldım,birde bez stoğu yapmayı düşünüyorum ama aşırı pahalı fiyat lar 4-5-6 numara lari almayı düşünüyorum küçük numara lar uygunada oluyor.bebek temizleme mendili,birde göğüs pedi alicam daha dolabı yok onuda ilerleyen zamanlarda alicaz inşallah.cinsiyetimiz de oğlan.temmuz başı yada sonu doğum olucak ama zaten her bebiste gününde doğmuyor yeterki saglikli olsunlar ❤️