Bu neyin belirtisi arkadaşlar dünden beri böyle oluyor arada sola doğru arada tam ortaya doğru top gibi oluyor bugün hastaneye gidicem doktoruma kafaya taktım ama sizinde tecrübelerinizden yararlanmak istiyorum düzgün uyuyamadım düşünmekten. Hareketleri iyi ama bu kadar sert ve top gibi şişmesi beni çok şaşırttı. Dünde bir anda vajina kemiklerim ağrıdı sanırım baskı yapıyor. Bu arada 32. Haftada suyumun sınırda olduğunu 34. Haftada da suyumun aynı devam ettiğini 8 cm olduğunu ve çocuğun başının pelviste olduğunu erken gelebileceğini söyledi. Ama çokta olumsuz değildi yani canını sıkacağın hiçbir şey yok dedi. Bunlardan kaynaklı bir problem olamaz dimi? Bebeğim sanırım 39. Haftaları falan beklemeyecek ya da ben çok evhamlanıyorum 🤦🏻♀️