Sinem0303 Kızlar 30.haftamdayım karnım daha sertleşmedi ve sanki hiç 30 gibi durmuyor millet normal göbeğim sanıyo hatta dalga vs geçiyorlar normal mi bebeğimde gayet sağlıklı ilk hamileliğin o yüzden mi anlamıyorum
Gozde0010 Sinem0303 bnde ayni kuzum ic karnin genis bide sertlesmemesi daha normal sertlesinde bebis kasiliyormus demekki cok rwhat saglkla glsin bebisin
_merve_ky Aynı şekilde ben de öyle. Hamile değil de kilo almışım gibi genisledim bir de sert değil göbek gibi. Sarkma olmasından korkuyorum. Sarkmayi toparlamak çok zor. Spora başlamayi düşünüyorum ama geç kalmış da olabilir miyim bilmiyorum.