Ozgemir05 Benımde 21 Ekim diye gözüküyor ama o zamana kadar bekler mi bilmiyorum bende bebeişin kıyafetlerini yıkayıp çantamı hazırlamaya başladım. Hastaneye beşli hastane çıkışını onun takımı olan bir tane baddaniye sini götürücem hemşireye vermek için. Bir de aynı şekilde yeni doğan içlik takımım ve tulumum var bunu da koyma çıkarken giyer yada üstü kirlenir bişey olur diye. Kendime de iki sabahlıklı takım koycam beş tane bebek bezi bir paket ıslak mendil kendim için havlu düşünüyorum
sgenc Ozgemir05 yeni doğum yapan arkadaşım var ondan da tavsiye alıyorum. gögüs kremi, pedi, depend, sütün gelmeme ihtimaline karşı süt sağma makinesini de yanında bulundur dedi. size de fikir olur belki
sgenc mavimm eksikler hep oluyor zaten gözün korkmasın bende çamasırlarını yıkayıp ütülemeye başladım ama kendi hazırlıklarım hala eksik. gecelik gögüs pedi kremi vs. çalışıyorum pazar günü ve akşamları iş çıkışı eksikleri halletmeye çalışıyorum. 29 ekim görünüyor ama dr um 1-2 hafta erken olabilir diyor. o yüzden hızlı davranmaya çalışıyorum.
AyglGrbz mavimm ben aceleciyim sanirim her sey olsun bitsin istiyorum her disari ciktigimda bisey aldim tamamlandi. Simdi useniyorum daha da agirlasmadan hazirlayayim bi kenarda dursun dedim 😊
AyglGrbz Kendim icim daha pijama gecelik terlik falan almam lazim ama her ciktigimda ayaklarim bebek magazalarina gidiyo 😉
sgenc AyglGrbz hiç sorma pijama gecelik terlik benimde eksik. fikir edinmek için baktım çok süslüler ve gereksiz pahalılar:))))
AyglGrbz sgenc evet terliyin ustune cicek yapistirip 50 tlye satiyolar 😊😊 zaten sade evde de giye bilcem seyler alicam. Umarim bu hafta onlari da hallederim 😊 hepimize kolay gelsin
Ayb sgenc kesinlikle öyle allı güllü dantelli gereksiz süslü ürünler hep. Rahat olması önemli zara home da sabahlıklar çok indirimde bu hafta aldım 2 tane pamuklu çok güzel 2 tane de suwenden almıştım içlerine de düz penye gecelik bitti gitti
Tmklslh Merhaba bende 32+5 im bugun kontrolum vardı bebiş biraz önde gidiyor dogumda 10-15 ekim arası tahmini eksikleri pek yok gibi de çantamız hazır degil🙈
Hulyarecep 32 haftalığız bende henüz çantayı hazırlamadım eylül ortası gibi esyalarını vs yıkar çantayı hazırlarım diye düşünüyorum🤗 bu arada agrılarınız var mı Kızlar
AyglGrbz Hulyarecep benim belimde agri oluyo bazen yoruldugumda. Baska sanci agri falan yok iyi gidiyo sukur
Hulyarecep Ayb benımde otururken uzanırken bende cok zorlanıyorum 😊 bebişler sağlıklı olsunda çoğu gitti azı kaldı zaten 😊😊
deletedmom209 AyglGrbz havalar şimdiden soğumaya başladı sabah kalktığımda üşüdüm 5 gibi o zamana daha soğuk olur bide bizim ekim bebişleri erken gelmek istiyor nedense bence bi çoğumuzunki ekime kalmıcak bende dahil
Ruhh Bende tüm eşyalarımız tamam ama beşigimiz eksik sadece daha evi temizlemem lazım çanta hazırlamalıyım kişisel bakım yapmalıyım hepsi duruyor daha 19 ekim dogum son 46 gün ne yapmalıyım acaba prensesim de erken gelicek gibi arada sancı oluyor şimdiden içimde bi heycan var 😀👶💖
SultanYenihan Ruhh aynı günümüz ama bizimki de erken gidiyor günü kıyafetleri hazır beşiği falan ama çanta almadım daha allaha korusun zamanını beklesinler inş 🤗ev temizlrncek dediğin gibi kendım 🤗daha çalışıyorum bakalım nasıl olacak