Merhaba Arkadaşlar,
Başakşehir çam sakura hastanesinde doğum yapan var mi ? Bilgi rica edebilir miyim?
İkiz gebeyim özelde kontrole gidiyorum ama erken doğum olur endişesi ile kuveze alınır bu sebeple Başakşehire gitmeyi düşünüyorum.
Bebekler karışır mı korkusu var birde oda süsleme fotoğraf çekimi istiyorum ama Çam sakurada bunlara izin var mi bilmiyorum