Sibel_l3 asliu_ ben 10 buçukta gittim hicbiseye dokunmamislar hayret dedim ☺️😂 küvet filesi ve biberon fırçası aldım tek eksiğimiz onlardı, bide cam rende aldım dursun dedim
Gamze__79 asliu_ https://imgyukle.com/i/E9EQvf https://imgyukle.com/i/E9ECSS https://imgyukle.com/i/E9Er9G Bunları aldım 😍
Bkyya KIZLAR MAMA SANDALYESİNİ ALAN YADA GÖRÜP BAKAN VARMI ARANIZDA BEN EŞİMİ YOLLADIM BAKMASI İÇİN AMA O KÖTÜYSE DE ALIR GELİR ŞİMDİ KALABALIKSA İYİ Mİ KÖTÜ MÜ DİYE BAKMAZ HİÇ
guzel_anne1 Bkyya beğenmezsen fişle geri iade et bende baktım ama ayakları çok cansız geldi bana bebek üzerin de heyecanlansa az hareket etse düşecek cinsten geldi bana
Gamze__79 guzel_anne1 a 101 gelmişti ben ondan almıstım o cok iyi hiç Bi sorun cıkmadı daha kullanmadık ama kullanınca nadıl olacak bilmiyorum
Zero0 asliu_ bende hışırtılı kitap çerçeve oyuncaklı çıngırak ve diğer kitaplardan aldım. Kapının önünde baya kuyruk vardı ama neyseki alabildim 😀 millet talan etti valla bişey kalmadı