34 haftalık hamileyim son günlerde geceleri veya bazen gündüz kasıklarda ara ara birden iğne batar gibi bir ağrı oluyor ve geçiyor ..aynı zamanda geceleri karnım baya sertleşiyor ,kasılma sanırım bu ..bu haftalar normal mi acaba ?bu durumu yaşayan var mı ?ilk hamileliğim baya korkuyorum gece uyuyamıyorum 😔