Kızlar pıhtılaşmam var yeni hamile olduğumu öğrendim keseyi gördüm Rabbım inşallah herkesinkinin tamamını erdirir. Şuan iğne vuruluyorum hergun sosyal medyada karşıma çıkmıştı pıhtılaşma sorunu olanları greyfurt, mango, acı biber asla yememeli diye internetten baktım gerçekten öyle birsey varmış sizin bildiğiniz veya doktorunuzun söylediği birsey var mı pıhtılaşma sorunu olanlar ne YEMELİ? Ne YEMEMELİ