kamileboydag Aynur47 38+1 saat 1 buçukta randevum var. bakalım ne diyecek doğum şeklimiz belli olacak hayırlısı ile 🤰
Seldao Aynur47 ben de 40+2 yim hala sancım falan yok siz doğum yaptınız mı acaba normal doğum oldu mu🙈
Ceylankosova Aynur47 ay canim ben saka yapiyim dedim senin icin tabiki zordur Allah yardimcin olsun doktor bisey demedimi peki.. yuruyus falan
Aynur47 Ezgi_ee1216 bende şimdi nstye gidicem bakalim ne dicekler bugünde dogurmazsam daha umudum yok :)
Aynur47 kamileboydag iyi banada haber ver canim bende birazdan hastabeye gidicem bakalim doktor nedicek ntsye zaten sinir oluyorum :))