En son şubatın 13 de adet gördüm bu ay 16 da olmam lazımdı olmadı 8.günde test yaptım pozitif gördüm ayın 24 de doktora gittim keseyi göremedik kan verdim betam 211 çıktı dün yeniden kan verdim betam 5239 çıkmış. Normalde doktorun dediğine göreye Cuma’ya kadar 3160 I görmem lazımdı. Kişiye göre bu artışta farklılık olur biliyorum ama normalden çok daha fazla yükswlmiş gibi geldi bana. Korktum biraz. Keseyi ve bebeği görebilir miyiz acaba yarın