Annecikk34 Kızlar 6 aylık hamileyim dün rüzgara kaldım soğuk esiyordu hormonlardan dolayı ateş bastığından anlayamadım fena üşütmüşüm bütün vücudum ağrıyor ve baş ağrım var . Ama grip değilim. Bu baş ağrısı vücut ağrısını ne yapsam babaanne usulüyle geçirir ?
Barisinannesi Annecikk34 ben de siki siki giyinmistim biraz da terlemistim atesimi cikarmadan ilik limonlu su icmistim :))
Annecikk34 cevap verecek olan yok mu ? Sirkeli su ile yıkanmak iyi geliyor diyorlar. Çok fazla ağrım var lütfen tavsiye de bulunun. İlaç kullanmak istemiyorum.