Ezoo35 Arkadaşlar herkese selamlar. Ben 21. Haftamdayım. Bel ve karın ağrımdan uyuyamıyorum. Haftama göre göbeğim biraz büyük. 6-7 ay sanıyorlar beni. Kilolu birisi de değilim. O yüzden mi böyle ağrılarım oluyor. Uykuya hasret kaldım 😩
Ezoo35 Karacaaa valla çok bunaltıcı karnıma ve sağ sol bel tarafıma vuruyor. Pes ettim artık uyandım evin için de tur atıyorum 🥴🥴
Cemretoprak O haftalarda benim De olmuştu ama geçti. Rahim büyüdüğü için ağrı yapıyormuş nette bakmistim ben. Ama senin bebekte büyük diyorsun doktorun ne dedi
Ezoo35 Cemretoprak detaylıya gittim Çarşamba günü. Karın ağrım oluyor dedim normaldir karın ağrısı dedi. İlk defa bugün bu kadar şiddetlendi. 12. Nisanda randevum var o zaman gidince sorucam artık 😩