Eliff7111 benim nst’de sancım çıkmıştı 35.haftada o yüzden doktor bakmak istemişti canım. Normalde 36’dan önce pek bakmıyorlar galiba ama yine de hazırlıklı olmak lazım artık son ayda. Ama hic okuduğum ya da duyduğum gibi korkulacak bir sey değildi 15 saniye sürdü, öyle acı falan da olmadı. Derin nefes al, bacaklarını kendine cek, bitti gitti 👍🏻