Minik_anne0 özele gittim benimde kızım olucak 3 . Kızımız geliyor
Minik_anne0 bende dun ogrendm 15 haftalikti inşallah doğrudur yanılma payı yoktur ☺️☺️
Minik_anne0 benim eslem adinda bir kizim var simdi ikinci kizima gebeyim esila koycam adini