Merhabalar gebelik şekeri tanısı kondu normalde 26 hafta olması gereken bebeğim 29 haftalık olarak ölçülüyor şekerden dolayı iri bir bebek olduğunu söylediler ve hemen kötü senaryoları söylediler başıma böyle bir durum gelen var mı? Bebeklerinizin sağlığı nasıl bebeğime bişey olucak diye çok korkuyorum