Klcaysgl Guzellerbebek benim de hep öyle çikar 10/6 11/5 falan bu normal tansiyon aslimda ödem oluşmuş sende canim
Arzz Guzellerbebek ben 8 4 bile gördüm tuzlu ayran iç iyi gelir sıkıntı olur mu kısmı kişiden kişiye değişir Dr ile konuş yada sağlık ocağı ndaki ebelere sor senin nasıl hissettiğinde önemli tabi