Ez0515 Selam kızlar benim adetim 5 gün gecikdi dün test yaptim negatif çıktı doktorumla konuşdum bir iki güne kan testi yaptirt dedi sizce geç döllənme ola bilirmi benim gibi olup hamile olduğunu bilen varmi
Ccanann Ez0515 canım benim aletimin 2. Günün de ve 4. Gününde test yapmıştım negatif çıkmıştı Günden sonra pozitif çıktı Dediğin gibi geç dollenme olabilir. Düzenli adet olan biri misin?
Ez0515 Ccanann teşekkür ederim canım ben 8 ay önce 7 haftalık bebeğimi kaybettim simdi tedavi gördüm prolaktin yuksekliyi vardı simdi düşdü adetim normal olaraq bozulmuşdu şimdi düzene girdi bilmiyorum hayirlisi Allah isteyen hər kese nasib etsin inşallah
Ccanann Ez0515 ahh ya kıyamam sana insaAllah tez vakitte mutlu haberleri alıp sağlıcakla kucağına alırsın 🤲👶🌺