annelinkoo1 Kahverengi kanamam dünden beri geliyor bir dakika bile uyuyamadım sancımdan bekliyorum şu anda sancıları evde karşılıyorum bana dua eder misiniz 39+4 hafta
Gamze-38 annelinkoo1 hayırla kurtul kuzumm sancılar nasıl düzenli mi kasıktan mı belden miii yada nasıl başladı adet olacak gibi mi 39+2 bende uyuyamadım bi 🤯
Whitewomen annelinkoo1 Rabbim bir avazda kurtulmanızı nasip etsin inşallah. Bol Bol dua edin salavat çekin
annelinkoo1 Gamze-38 sağol canım benim evet adet ağrısı gibi şu an ara ara gelip gidiyor sende hayırla kurtul inşallah
Downtowngirl Allah kolay doğum nasip etsin inşallah bir avazda kurtarsın 🤲🏻🤗 benim ilk doğumda nişan gelmesiyle başlamıştı o anları hatırladım sizi görünce