Salı günü sezeryan oldum. Sabah 9 daydı ameliyatım.gece 2 den sonra bir şey yemedim, sabah kalktım hazırlandım, hastaneye gittik 8 de. İşlemler yapıldı. Hazırlanmam için odama çıktık. Kurtulacaktım artık mutluydum, sakindim. Varis çorabı giydirdiler, üzerime ameliyat önlüğü taktılar.sonda takılıyordu odada normalde ama ben ameliyathanede uyuşulduktan sonra istedim. Size de bunu tavsiye ederim. Ameliyathaneye gittik, belimden iğne yapıldı, hiç bişey yok bunda. Sınra yattım uyuştum, hızlı hızlı tabi bedenimde işlemlere başladılar ama ben hissetmiyorum tabi o ara. Yukarıdan verilen ışıktan yansımaları görüyorum, kafamı çevirdim bakmamak için. Midem bulanmya başladı ama kusulmuyor, öğürdüm sadece. Tansiyonum düşmüş o ara. Bebek çıkmadan önce karnıma bastırıyorlardı ve ekstra birisi gelip kafa kısmımdan göğsüme doğru bastırdı. 30 sn sürdü ama çok canım yandı.ağladım o an. Sonra bebişimi gördümmmm😍 o an yüzünü anlayamadım tabiki. Sonra beni diktiler temizleyip. Zor konuşuyorum ama anesteziden.. çok üşüyorsunuz ameliyattan çıkmadan, sıcak çarşafla sarıyorlar odanıza çıkarken. Odama çıkınca 1 er saat aralıklarla karnıma bastırdılar kirli kanın atılması için. Bu çok acılı bir işlemdi. Bacaklarım hala uyuşuktu ama karnıma bastırmaları çok acılıydı. O ara bebişimi getirdiler, emzirmeye çalıştı eşim, annem. En acılısı da ilk kalkıştı. Geri otursan oturamıyorsun, ayakta kalsan yok, sanki o an canlı kesmişler seni. Her yürüdüğünde bunlar geçiyır tabi. 5-10 atıp oturdum sürekli odada. Anestezi ağrısı bedeninizden çıkarken omuzlarınızdan ağrıyla kramp şeklinde çıkıyo, bu gelmeden sade kahve için sürekli. Ağrı kesici yada kas gevşetici isteyin. Sıcak su torbası yanınızda ya götürün ya hastaneden isteyin. İlk başta gece 9 gibi afedersiniz pıs şeklinde gez çıkardım. Sonrasında da gelir zaten 3-4 saat sonra kasmayın kendinizi. Çarşamba akşam hastaneder çıktım, eve geldim daha iyi oldum şükrolsun. Bebeğimi emzirdim ama göğsüm yarıldı. Hemen lansinoh krem sürün, silmenize gerek yok. Ben sildim göğsüm hep yara oldu. Yara şeklinde emzirmek çok kötü. Aglayarak emzirdim.. hala geçmedi. Miniğim iyi şükrolsun. Karnını doyurup yatıyor, o ayrı bakım istiyor ben ayrı bakım. Eşim ve annem sağolsun ilgileniyorlar. Gelen gidenimde olmadığı için çok rahatım. İşinize yaramayacak insan bir zahmet şu süreçte gelmesin. Bildiğin ameliyat oluyorsunuz. Uzun oldu biraz, benim hikayem bu şekildeydi. Herkesin vücut yapısı farklı tabiki, her doğum kişiye özel. İnşallah doğumlarınız kolay geçsin♥️ Hakkıızı helal edin