Ben :( benimki 10 cm, rahimin dışına doğru büyüyor. Gerçi büyümesi 13.haftadan sonra durdu. Şuan 30.haftadayım hala 10 cm. İlk haftalarda miyomdan kaynaklı kanamalarım oldu ama bir sıkıntı yaratmadı. Ta ki 27.haftaya kadar. Bir gün çok şiddetli bir ağrı yaşadım arabadayken. Ama elimi, kolumu bile hareket ettiremeyeceğim kadar şiddetli. Yarım saat kadar sürdü ve ben yerimden kıpırdayamadım. Biraz hafifleyince acile gittik. Nst, ultrason ve idrar tahlili istedi doktor. Her şey normal çıktı. Bir süre devam edip geçeceğini söyledi, gerçekten de öyle oldu. O günden sonra iki üç gün daha, gün içinde bir ya da iki kere aynı şekilde ağrılarım oldu ama şiddeti azalarak bitti şimdilik 🙏🏻 Benim ağrılarım çok ani ve çok şiddetli olduğu için kıpırdayamıyordum yerimden ama ayağa kalkabildiğim zaman bıçak gibi kesiliyordu. Ya da ağrı geçtiği için kalkabiliyordum bilemiyorum 😃 ama ayağa kalkıp yürümeyi deneyebilirsiniz eğer hareket edebiliyorsanız.
Bir de benim doktorum magnezyuma başlattı, onun da etkisi olabilir. Siz de doktorunuza danışın isterseniz, magnezyumun kramp azaltıcı etkisi var.