asellmom evet onlar var ama mesela şuan bu bel den kasiklara giren ağrı gitti sanki 4.26 saat bakalım ne zaman gelecek 37+1 iz sabah sancım vardı azdı eve geldik cogalirsa gel dedi ne bilim hiç sancı vs birinci çocuğumda görmeyince ayiramiyorum sancıyi birde acı esigim yüksektir bana nerdeyse sancı hiç yok gibi ama hissettiriyor arada