cinderella Kızlar bugün nst ye girdim sancım 50 lerde çıktı sürekli değildi ama nedemek oluyor bu böyle düzensiz çıkıpta erkenden Doğum yapan var mı yoksa normal mi böyle bişey
Bahar54 cinderella 50 lerde cok fazla bi sanci degil. 80 ve uzeri olmasi gerekiyor. Benim 2 haftadir 100 uzeri hala dogurmadim ve sık oluyor😊
Deletedmom331 cinderella 36+2 😂 aynı ben de çok sevinmiştim artık doğsun istiyorum ama 95 sancı sayılmıyor galiba anlamadım bu nst olayını zaten