Arkadaşlar herkese selam, 38.haftamdayım. Geçmeyen bir el karıncalanması var bende parmaklarım teker teker, asla geçmiyor. Uyuşuk böyle bir şeyi tam kavrayamıyorum. İnsanın eli ağrır mı ya benimki ağrıyor, tam 2 haftadır 🤦♀️ Aynı şikayeti olan hamişler toplanın lütfen nasıl geçecek bu 😞