Lines Merhaba idrarımı yaparken bitmesine doğru kasığımda bir ağrı oluyor normalinde de kaşık ağrım oluyor az bir şekilde ama bu normal midir ki hiç başına gelen oldu mu 😖 acaba gaz mı vardır 😣
MerveEbru Lines ben aynı şikayetle gittim korkutmak istemem ama idrarımda kristal olduğunu öğrendim. Umarım önemli bişeyiniz yoktur yinede içiniz rahatlaması adına bi doktora görünün