burcuruli Leyla41 doktorum 10 dakika da 1 sancı başlayınca bana haber ver 5 dakikaya düşümce hastaneye gel demişti canım
burcuruli Leyla41 hiçbir bilgim yok bu konuda maalesef benimde ilk gebeliğim bekliyorum bende inşallah bilen birisi görür ama burada hep okuduğum kadarıyla 5 dakika da 1 olunca gidin sancınızı evde çekin diye
Bebegimizolsundu Leyla41 kızz gitt orada Çek sancını ay rabbim yardımcın olsun çok korkarım ben gir bir an önce
esn46kyy Leyla41 bende deneyimsizim ama evde çekmek daha iyi diyor herkes canım Ne durumdasın merak ettim 😇 Hastane uzaksa bekleme ama yakınsa 5 e düşünce git bence Suyun geldiyse de git bebek içerde Susuz filan kalmasın
Leyla41 esn46kyy 5dk da bir olnca gittm açılma az oldugu içn geri gönderdiler.12 saat sonra geri hastaneye gittim doğurdm çok şükür 😊