Gizmooo merhaba, ben de tüp bebekle ikizlere hamileyim 8+5im 5.haftadan beri ben de aynı şeyi yaşıyorum her hafta mutlaka bir kez oldu. İğnelerimi arttırdılar kan sulandırıcıya kanama olduğunda ara veriyorlar tekrar başlıyorum sonrasında. Allah’a şükür bebeklerim çok iyi bu süreçte çok doktora gittim ve hepsi de tüp bebek ve ikiz olduğu için bu gibi durumlarla karşılaşırsın diyor. Keşke olmasa olduğunda insan düşük yaptım sanıyor Allah korusun. Ben öğretmenim kanamam olduğu zamanlarda rapor aldım dinlendim. Dinlenmek ayağa kalkmamak da çok işe yarıyor.