Eşim siyasi alıgılanır ileride sorun Yaşar vs diyor çok uzatmak istemiyorum çok beğeniyorum 2. Oğlum kesin koymak istiyorum ama ileride bu isim yüzünden başına bir şey gelir mi gelirse bir anne olarak çok üzülürüm kendimi affetmem lütfen fikirlerinizi dışarıdan göz olarak dile getirin herkese teşekrler 🌺