Yldzsenk cok fena göğüs hassasiyetim oldu bebeğim yeni doğduğunda, her şeyi denedim lansinoh mustela kremler, ayva çekirdeği jeli vs. Bana en iyi gelen kendi sütüm oldu. her gün azcık bir miktar emzirme öncesi sağdım, buzdolabında saklıyordum ama buzlukta değil. Dolapta üç güne kadar saklanabiliyor zaten anne sütü. Her emzirme sonrası göğüs uçlarıma sürdüm. Ve philips avent göğüs kalkanı aldım onlarla kapattım göğüslerimi. Ne kıyafete ne sutyene değmedi kısa sürede geçti. Kendi sütüm dısında iyi geleb hiçbir şey olmadı dene bence zarar gelmez. 1 aylık oldu bebeğim hala avent göğüs kalkanını kullanıyorum