Calasun Dk16 günde bir bardaga doktor izin vermişti canında istiyorsa içmelisin 🐣bizde arada kola yudumluyoruz bir ikitane cips kaçıyoruz😁 arada olsun 🤭
Esra16 Dk16 ic canim bisey yok abartmadigin surece doktorum turk kahvesinede musade etmisti bana gunde maximum 2 tane diye
Kibarbaby Calasun bi iki tane cips kaçırıyoruz ne allah aşkına 😂😂😂 bukadar sıkmayın kendinizi 😂 şimdi cips diyince bi paket sade lays’n hakkını vericem😂
Harunnisa Dk16 cok canin istediginde ic bir brdk ne olacak hergun icmezsin umuyorum zaten arada icilendwn birsey olmaz
Gezginmuallime Dk16 ben her gün 1 bardak içiyorum hamile kaldığımdan bu yana bebeklerimde çok şükür kiloları sağlıkları iyi
dilanbartos Kahve ve çay zararlı değil. Tam tersine yararları var. Mesela elleriniz ve ayaklarınız ödemden dolayı şişiyorsa buna yardımcı olur. Şekersiz içmek şartıyla tabii. Bir de nescafe, üçü bir arada değil de daha doğal kahveler tercih edin. Endüstriyel üretim oldukları İçin pek sağlıklı değiller. Onun yerine Türk kahvesi daha faydalı olacaktır.
Calasun Kibarbaby 😬 yerken sorun yok ama sonra içim rahat etmiyor o yüzden göz hakkını yiyorum bende zararlı oldugunu bildigim halde yapamıyorum😓😢 biraz zor şartlarda kavuştum bebegime belki ondandır biraz bu durumum bilemem🤷♀️😬