Merhaba kızlar benim tüp bebekle hamileliğim oluştu şuanda 5+4 gündeyim ve iki kese var ve birden kanamam oldu ilk sanki böyle bi anda balon patlamış gibi aniden geldi sonrasında sildikçe gelmeye başladı hemen Doktora gittim iki kesede duruyordu ve etraflarında kanamada yoktu çok şükür ama ben yinede tabiki çok korktum halada korkuyorum bunun nedeni ne olabilir böyle bir şey yaşayan oldumu aranızda