35 haftaya girdik bugün son zamanlarda sürekli sık idrara çıkma isteği var wcde bugün peçeteye sümüksü şeffaf jel gibi birşey geldi bazen öyle altımda baskı oluyorki kızımda erken doğduğu için ondan birazda gel git yaşıyorum az az su geliyor birde sanki doktora aradım yat dinlen aksi bişiy olursa gel dedi yarında randevu al gel bakalım dedi belki enfeksiyon akıntı olabilir dedi böyle olan varmı 🙃