La_le Canım acayip yeşil ve eksi olan meyveyi istiyor ne zaman pazarlara gelicek yeminle kafayı yicem hamileliğimin ilk ayından beri istiyor artık dogurcam halen yemedim adını demek istemedim ama anlayan anladı
sevval_55 La_le trendyolda satılıyor canım çok canın istiyorsa al istersen. Ancak fiyatı uçmuş.🤦🏻♀️ Mayıs gibi inşallah pazara markete gelir diye düşünüyorum.
La_le sevval_55 aşırı pahalı ona o parayı vercegime bebeğime yada kendime biseyler alırım hem orda 3 veya5 tane var 100 TL yakın
Hellobabyyyyy La_le bacım canın çok çekiyorsa bas parasını al neyi dert ediniyon manavdan ben 25 liraya çağla aldım içinde 30 a yakın vardı erikde 7 tanesi 25 liraydı