Kızlar 12. Haftamda kanamam oldu. Kese etrafında kanama alanı izlendi. Ardından bu iğneye başladım. Haftada bir defa vuruluyorum. Şu an 15. Haftamdayım sata göre ancak bebiş 2 hafta önde gidiyor. Şimdi 1 iğnem kaldı haftaya vurulacağım. Sonrasında devam etmek için doktora danıştım; kanama alanımın düzeldiğini kanama alanı olmadığını söyledi. Ancak kahverengi akıntım az da olsa oluyor. Doktor sordu kanama vs var mı diye yok dedim. Yalnızca akıntım var dedim. O da o zaman bırak dedi. Ama pek tatmin olmadım gibi. Devam etmeli miyim etmemeli miyim kararsız kaldım açıkçası. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.