Merhaba hamişler 37+ 5. Günüm lavaboya gittim bi baktım bi terslik akıntı gibi bisey geldi ama akıntı degil çok bariz hemen doktorumu aradım şimdi hastaneden çıktım nts de sancım normal görüldü ama 1 cm açıklığım var ve nişanım gelmiş
Nişan geldikten ne kadar zaman sonra doğum olur siz ne kadar zaman sonra doğum yaptınızzzz😱😱