Devlet hastanesi ne gidenler gittiğiniz de bebeğinin gelişimi hakkında net bilgi veriyormu doktorlariniz ne kadar sıklıkla gidiyorsunuz
İkinci gebeliğim aslında doktordan memnunum kötünün iyisi yani 30 haftalık oldum hep 1 ay sonra görüşüyoruz her görüştüğümüz de resmen sil baştan yeni tanismisiz gibi bendemi bir sorun var çözemedim ultrasonda bakıyor hemşireye Bilgi veriyor bana hiç birşey demiyor benim mi sormam lazım anlamadım bir kilosunu söylüyor boyunu soruyorum bakamıyorum şuan diyor bu gün de gittim ne bir ultrason kağıdı hiç birşey yok kendi kendine o söyle çıktı bu böyle çıktı yanlış ölçtü galiba söylenip duruyor başka da birşey konuşmadan ayrılıyoruz bu kadar yetersiz mi bu hastaneler ya çözemedim