AyseFahriYalcn Kızlar Çarşamba günü doğumum var öncelikle en içten dualarınızı bekliyorum bu sabah çok ağrım oluyor yatınca geciyo biraz benimle aynı durumu yaşayan varmı ??
gkceozsy Haftalar imiz aynı bende de kaşık ağrısı var ama geçiyor doğum ne zaman olur bilmiyorum sen normal doğum mu