Açıkçası yani zor ama ilk haftayı atlattıktan sonra geçiyo hafif ağrılar dışında ben çok ağır geçirdim ilk sezeryanimi ölümden döndüm resmen ve düşün evlat Okadar güzel bi duygu ki ben o sezeryan sonrası hayyattta istemem dedim ama bebeğini kucağına alınca geçiyo inan her zorluğun ardinda bir güzellik vardir❤️❤️İcini ferah tut ve ben ikinciye hamileyim şimdi aynı acıları cekicem Eğergecmeyen bir acı olsa ikinciye cesaret etmez kimse 🤗