Sakaryali54 ben kötü bişey söylemedim size yanlış anladınız sanırım. Dediklerinize zaten bakıyorlar. Detaylıda iç organlarına kan akımlarına bakıyorlar. Allah korusun iç organlarında müdahale edilecek birşey varsa geç kalmamak adına. Ben iki doktora takip oluyorum. Biri doçent biri uzman. İkiside detaylı ultrasonu kendileri yaptı. İkisininde ultrasonları çok iyi. Ama perinatologlar bu konu ile ilgili daha eğitimli ve deneyimli olduğu için bence daha güvenilir.onu söylemek istedim. Sağlıklı doğumlar diliyorum.