Kız lar ben cam sakura Hastanesi’nde muayenem.oluyir her ay .poliklinik olarak çok memnunum.ama burdan okuduğum kadarıyla doğum hanesi için aynı güzel şeyi söylemiyorlar.bide doğum hanesi içinde özel bir doğum hanede değilde normal odada doğum yapıldığı söyleniyor.orda doğum yapmış olan varmı yada bir akrabası .çünkü artık karar verme zamanı yaklaşıyor.ve .özel hast.fiyati almış başını gidiyor.yardimci olurmusunuz.