Suhus000 kayinvalidem sahit oldu dun aksam ve agladi rabbim nasil bisey bu diye kendisi evlat sahibi olamamisti esimide evlatlik almislar o yuzden bu hislerin duyguların hepsini bende tadti o kdr mutlu o kdr duygusalki onu gordugum zaman hep hareket etsin babaannesi gorsun hissetsin istiyorum ama sansina oglum.babaannenin yanindayken kilini kimildatmiyor butun cilveleri babaya 🤗🤗