dorukkusumunannesi Bende aynıydım yani oldu mu olmadı mı her ay gebelik testleri stoklardım, ne deliymişim. Sonra saldım Allah ne zaman nasip ederse o zaman dedim, ne test yaptım ne de acaba mı dedim. Yumurtlama takibi falan her şeyi bıraktım. Ocak ayında göğüslerim aşırı ağrıyordu bir de akıntım cok evde de son bi tane test kalmış yapayım aman dedim ve sonuç şoook, bazı mucizeler beklenmedik anda gelir derler ya aynen öyle sal gitsin emin ol daha cabuk olcak, dua edicem senin için ❤️