b_ilge Kızlar 38+1 olduk bebeğimle. Birkaç gündür göğsümün altı, kasıklarım ve belimde ağrılar var normal mi acaba? Oturmak işkence gibi geliyor artık. Uzanınca da bir fayda yok. Ve bu ağrılar sancı da değil normal ağrılar