Emine_4680 Merhabalar anne adayları yeni katıldım . 37+1 günlük hamileyim kızımı bekliyorum . Gelin bu postuna altın da sohbet edelim
Emine_4680 Sydgrdl Hayırlı olsun canım sevindim benimle aynı hafta birini bulmakta şikayetlerin var mı ? Ben de sırt ağrısı oluyor
Sydgrdl Elfgny ay canım ben tam 36 da gittim 2730 dedi bana yarın kontrolüm var 37+1 olcam kaç dicek bakalim bence normal olduğu icin sorun yok ☺ sağlıklı olsunlarda kiloyu doğuncada alırlar dimi 😎
KrMuratule Bende bugün kontrole gittim bugün 36+2 haftalığım bende 2930 dedi normal yani. Sancım çıktı nst de. Erken gelecek galiba bizimkisi 😊
Elfgny KrMuratule normalmiş ozaman benimde 😍 bende sancı mancı hiçbişey yok çarşamba günü çatı muaynesi yapıcakmış🙈
SalihaTelli Haticee hafif hafif kasılmalar oluyor sadece canım, sizinkidemi 3ocak? Normal doğummu yapıcaksın? 😘
Fadimeaaydin Kızlar bende 36+ 4 um birkaç haftadır çatı ağrım çok sizdede var mı yürüyemiyorum yatakta dönemiyorum ☹
MelekvetanerKul Fadimeaaydin Bende 37.2 benimde ara ara çatım ağrıyor dün değil onda önce ki gün sancım vardı 4 saat ara ara doğurcam sandım ama doğurmadım yalancı sancıydı galiba😍😍
Emine_4680 Fadimeaaydin Bende yok canım çatı ağrısı Sırt ağrım var İki gündür de hafif ara sıra bel ağrım oluyr
Elfgny Sydgrdl normal gözüküyo canım inşallahta normal olur🙏 Haftaya çarşamba çatı muaynesi yapıcak ozaman netleşicek bakalım. Senin normal mi?
Sydgrdl Elfgny benim yarın netleşecek canım kısmetse bakalim. Allah hepimizin hakkında hayırlısını versin kimseyi bu yolda koymasın insallah
Haticee SalihaTelli şuan normal gibi gözüküyor haftaya tekrar gidicem belli olacak arada şancı oluyor geçiyor canım benim de 😊
MelekvetanerKul Emine_4680 Benimde oluyor cnm ya bide sol bacağıma vuruyor yatakta dönemiyorum yataktan kalkarken zorlanıyorum Ve sol ayağıma kısa süre basamıyorum aksıyorum allah yardımcımız olsun
Sydgrdl Emine_4680 tâbi canim sırt ağrısı bendede var biraz yürüyünce alttan batma oluyor çatı ağrısı vardı bi iki gündür azaldı sanki ymen kotusude mide yanması valla