ebruk1994 sancı oluyor arada önceki sezeryan yerimde özellikle ama geçiyor biraz önde bi karnım ve hareketli bir bebek olduğu için hareket etmekte zorluk çekiyorum.iceride organlarımla oynuyor sanki yan yatıyorum şuan yandan dürtüyor ☺️ çok keyifli aslında ama bazen nefes kesiyor ☺️