Kvser canım palmiye hastanesinde ocak ayında çektirdim rahim filmini hicbir sıkıntı yoktu açıktı, doktorum gebelik ihtimali ilk 6 ay yüksek ama bu ay olmasını önermiyoruz dedi ben ilaç antibiyotik vs kullanmadığım için kanama bittikten sonra ilişkiye devam ettim o ay hamile olduğumu öğrendim şuan sağlıklı çok şükür herhangi bi sorun yok 😊 bazi doktorlar ilk ay gebeliği öneriyor bazıları önermiyor ama ben dinlemedim açıkçası doktorumu 🤭