Herşeyi denedim ama yok hamilelğmn başından berş her ay grip olurcasına şiddetlş geçiriyorum kaşntılar mahvetti benş elyafta yatıorum zaten son çare bugub gittim ilaçlara başladım ama etksnı görmessem bırakcam doktor zararı olmaz dedi ama reçetede kocaman hamilelke kullanılmaz yazıo ben anlamadım