Sedali1 diyete gerek yok bence doktorunjz yönlendirene kadar , sağlıklı ve düzenli beslenmeniz yeterli , ben şeker testi yaptırmadım ama bebeğimin suyu fazla çıktı doktor alırız erkenden böyle dedi baya korkuttu kızdı ama sadece 2 haftada içinde sağlıklı düzenli beslendim hamur işi kızartma özellikle patatesten ve şekerden uzak durdum sonra yoluna girdi herşey 🥳🥳