Öncelikle hepinize iyi geceler Happy momun en güzel anneleri 🥰 öğlen 2 gibi genel anestezi ile sezaryen oldum. Plesanta rahim ağzına çok yakın olduğu için zorlu geçen 3 saatlik bir ameliyat olmuş. Kanama durmamış ve balon takmışlar. Şuan çok şükür iyiyim kanamam kontrol altında. Gelelim merak edilenlere 😂 ilk uyandığımda hiç yalan söylemicem öyle çok ağrım vardı ki anlatamam. Sedyeden yatağa taşırlarken beni ölücem sandım. Kum torbası konulduğunda gerçekten çok daha Fazla artıyo ağrı. 15 dk sonra ağrı kesici iğne yaptılar ve ağrım yavaş yavaş geçti. 6 saat hiç bişey yiyip içmedim. Sonra çorba ve kayısı suyu içtim yarım saat geçti en korktuğum olaya geldik. İlk yürüyüş. İnanın korkutuğum kadar yokmuş. Tabi ki zorlanıyo insan ama yürüdükçe açılıyorsun gerçekten. Benim için üzücü olan oğlumu hala göremedim. Adapte olamamış kendi kendine nefes alamıyormuş 1 saat daha solunum sıkıntısı düzelmezse küveze alıcaklarmış. Lütfen oğlum için dua edin ona bir an önce kavuşayım. Uzun oldu kusura bakmayın. Merak ettiğiniz başka ne varsa herşeyi cevaplamaya çalışırım 🥰