mom130 değişir bence. Yapılan yorumları okudum saniyelik acı diyorlar, ben çektirdim anestezi olmadan. Birdaha asla çektirmem diyorum. Yumurtlamam adetim hep düzenliydi ama gebelik olmuyordu 3 senedir. Tüplerden birinde yapışıklık varmış onu açmaya çalıştılar o 1 dakikalık hafif ağrıyı tam 20 dakika çektim ciddi travma oluştu acısını tarif etmem imkansız. İçim çekildi resmen bittiğinde tansiyonum düştü bayılıyordum nerdeyse ki acı eşiğim yüksek sözde :) gözünüzü korkutmak değil niyetim ne var sanki acısında diyenlere bir örnek benimkide 🤷♀️ İlla böyle olacak değil ama işte bünye meselesi böyle bir ihtimalde var sanırım 🤷♀️