melek-_1212 Anneler Mersin merkezde önerebileceginiz iyi bi kadın doğum doktoru var mı sezaryen olacağım ve kimseye güvenemiyorum 🥺
umutluanneadayi melek-_1212 ablam akademi hastanesi zeki mestende doğum yaptı memnun kaldı Arkadaşım forum yaşam hastanesi sultan hanıma oldu oda memnun kaldı istersen araştır canm
Ttugceeli melek-_1212 Sezin saygı Özyurt kesinlikle tek geçerim. Kızımın kontrollerini doğumunu yaptırmıştı. İnsatgaramdan da bakabilirsiniz. Memnun kalacağınızdan eminim
Hasret47 Orta Doğu Aysun savaş efesoy ben çok memnunum şuan gebeyim bir çok arkadaşım ve teyzem aysun hocadan doğum yaptı herkes çok.memnundu teyzem sezeryan oldu 2. Gün ayaktaydı çok iyidi